Mordbrand bara några hus bort!!!

OBEHAGLIGT, verkligen obehagligt när man läser i TA att bara några hus bort är det någon som hällt in brandfarligt medel i någons brevinkast och sen tänt på. Enligt sambon som tagit en titt där borta så är det svart ut mot fönstrena på andra sidan lägenheten så det har nog varit rätt jävligt. 3 vuxna och 3 barn varav 1 av barnen i spjälsäng.

Det är nog en av mina ströta mardrömmar, eller vad man ska säga, att brinna inne, inte minst om jag haft min dotter där. Turligt nog kom brandkåren och kunde hjälpa familjen ner (dom bor/bodde på andra våningen) som stod på ballkongen, Lägenheten är tyvärr obebolig tills den renoverats.... Så här innan jul och så, tycker riktigt synd om dom. Men jag antar att dom ändå haft tur som vaknat och kunnat ta sig ut på ballkongen med "endast" ev rökskador.

Här är länk till TA


Nu ska jag dammsuga lite här inne och vid 1 blir det att möta upp morsan o co och sen gå på loppis och förhoppningsvis fynda lite:D Som bekant är jag mest ute efter fina julsaker:D

Ha en trevlig söndag alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0