I princip bara en massa Babbel:D

Nu har bloggen fått vila ett litet tag, man kan ju ha nått att säga hela tiden vett ja. Och ja, mitt liv är väl inte det mest spännande antar jag haha. Visst hade man nog kunnat göra det spännande, Säger man saker på rätt sätt och gör sig lite rolig över sig själv så kan det nog bli lite intressant, ta Egoina tex, i princip en helt vanlig tjej med en speciell humor, någon som alla kan känna igen sig lite grann. Sen har hon blivit lite mer känd och hittar på en del roliga grejor som kan vara roliga att få reda på hur det går och så, nä där tappa jag tråden haha.
Hur som helst så kan man nog göra bloggen både rolig och läsvärd för mer än bara dom som känner en om man bara vill helt enkelt. Kanske.

Nä nog filosoferat om det.... Funderar på att börja skriva mina "noveller" igen, kanske, funderade för länge sen att ha det på min gamla blogg och undrar om jag inte till och med startade en kategori där till och med. Hmmm kommer faktiskt inte riktigt ihåg. Fast sen, vem hade velat läsa skiten hahahaha.... Nä kanske man ska ha en egen blogg till dig, och dom som hittar dit kan jag självfallet läsa om dom vill. Och så skulle man kanske vara annonym, eller?
Nä vi får se hur det blir...

Och nu till julen, o vad sugen jag är på att få upp och igång allt snart. Hittat en massa små gulliga och fina julsaker i affärerna, som måste inhandlas när det är löning, och då är det ju snart Advent, när det är löning. Och jag har bestämt mig för att det inte kan vara speciellt svårt att lägga in sin egen sill tex så det ska jag göra, och kanske fixa min egen kål, det gillar jag iallafall.... Och bakas ska det ju, ska testa på och göra egen pepparkaksdeg oxå, se om jag kan iallafall, ska bli intressant och har jag tiden och tålamodet så ska jag ge mig på att göra ett egetdesignat pepparkakshus/slott också:D
Man har ju sett helt otroliga bilder på hus och slott som människor gjort med pepparkaksdeg, kristyr och godis. Ja menar det svåra är ju att få alla bitar i rätt storlek, att få ihop det sen kan kanske vara lite pilligt men nock f*n kommer det gå, och sen kommer det roligaste Dekorationen:D O vad roligt det ska bli hihi. Och sen har jag funderat på ett eget recept för X-mas Choclat chip cookies:D Finns säkert något liknande sen innan men jag testar på ändå.

Nä nu har jag nog babblat av mig så det räcker, Imorgon blir det iallafall jobb, kanske en runda på valens outlet och sen Kalas för min minsta lillasyster som fyller 1 år :d

Ha en riktigt najs kväll Puss på er:d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0