I Live For Weekends! :P

Hallå Hallå alla läsare:P

Eller alla och alla!? hihi inte så många men jag är glad att ni som tittar in, tittar in:P Skriv gärna en komentar då och då så jag vet vem ni är och kan titta in på er blogg om ni har en...

Idag har jag jobbat lite, var trevligt, ska se om vi kan hitta på något nytt nästa vecka, kom gärna med tips. Sen har jag med sambo och liten varit och träffat lillans farmor och vi har köpt hem en massa onyttigheter till kvällen:P
Så ska försöka få till något gott men lite extra nyttigt till middag, vad det blir det vet jag inte, men ska snart dyka in i frysen och se vad man kan tänkas göra. Kanske någon god gryta, på kassler kanske, låter faktiskt rätt gott.

Igår var vi på kalas hos min lillasyster Nadja/Laila/Nagusha/Moste Najna osv, kärt barn har många namn. Hon fyllde iallafall 16 år och hade halloween/maskerad kalas, mycket trevligt. Lillan körde Flower Power, sambon Man in Black med vita strumpor och jag, ja vad ska man säga, var mitt alterego kanske. Gjorde en rätt häftig tupperad frilla iallafall som jag antagligen kommer att göra igen, fast då kanske ge den lite mer tid så det får en mer clean look...
Det blev iallafall taco och sen kakor och en jätte fin tårta som morsan och syrran gjort, i form av en döskalle, som var rosa hihi, hade blå ögon och vita tänder.... Kommer nog bild på den och frillan i framtiden, ska bara se om jag kan få hit bes och få låna hennes dator. Min är ju fortfarande en gammal skit sak som har för segt usb "intag" eller vad man ska säga, det går inte att lägga in bilder på datorn, varken via kameran eller via mobilen om inte jag lånar bes dator och lägger in det där vill säga.

Nä dags att hitta ut i frysen så jag får något gjort hihi
Ha en riktigt najs lördagskväll

Puss På Er:D


Kommentarer
Postat av: mamma

<3

2010-11-06 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0