Hjärtat i halsgropen och änglvakt!

Idag hade verkligen min dotter änglavakt. På något sätt lyckades hon välta vår 28 tums tjocktv över sig. Och jag säger det igen, hon hade verkligen änglavakt som "bara" fick ett rejält blåmärke på vänster sida av ansiktet och märke på axeln och foten. Men tankarna på vad som kunnat hända gnager hela tiden bak i huvudet på mig. Så mycket hon hade kunnat skada sig. Så otroligt hemskt. Så nu är det verkligen bud på att skaffa sig en platttv, och hänga upp skiten på väggen så detta inte kan hända igen.

Usch alltså. Och sen att ambulansen skulle ta 2 timmar på sig att komma hit. Obegripligt!!!! Tack och lov kunde sambons bror köra oss till sjukhuset. Och han kom riktigt snabbt, Tack så himla mycket.
Och vill tacka min underbara vän Besa som höll sig lugn och ringde 112 så jag och sambon kunde fokusera på vår dotter och tack till min mamma som inte bara kom ner snabbt utan även höll oss sällskap på sjukhuset.

I denna stund är jag otroligt tacksam att man bor nära familj och vänner. Som dessutom ställer upp, alltid.

Är lite uppkörd och upprörd så jag har inte mycket mer att säga.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0