Godmorgon!

Då är första advent förbi. Vi var på julskyltningen i stan men den var inte direkt att hurra för, det såldes lotter och spelades lite musik, och jag vann inte någonting haha. Som vanligt. Tidigare hade dock Robert Wells spelat, det hade ju varit rätt häftigt att se men vid den tiden låg lillan och sov i sin varma säng. I allafall, blev det bara en snabb runda i stan igår, när vi kom hem lagade vi middag, stek med potatis morötter, grönpepparsås och sallad, mums, i den vevan kom Bes som sovit hela dagen hehe och åt middag med oss sen blev det pepparkaksbakning:D:D:D Jag Bes och lillan gjorde jätte fina och goda pepparkakor.
Pepparkaks huset blev jätte fint men fler ska det bli. Och ev ska morsan och jag vara med i en tävling och göra vårt eget slott, eller nått, vi får se:D Det kommer nog bli roligt:D



Nu ska vi äta frukost sen blir det en runda ner till stan, till min vännina  och hennes underbara kidos:D

Ha en underbar måndag i snön:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0