Diskande vampyrer?

Tar en liten paus mellan diskandet och bäddningen som väntar. Varit på ART på nc, var intressant och lärorikt, sen har jag jag Emma och hennes lille kille på besök, var ytterst trevligt, och om inget annat riktigt mysigt att mysa till det med lille sötnosen:D Sen har jag tvättat, inte så mycket och sista maskinen ska strax upp på tork. Hade blivit för ca en timme sen om jag inte glömt sätta igång maskinen haha. Men sånt är livet och jag antar att man inte kan tänka på allt hela tiden. Chili con carne som är en av mina absoluta favoriträtter hade vi till middag idag. GOTT!
Nu spelas Pippi på dumburken och jag har som sagt precis diskat och ska ta itu med att renbädda sängen strax, och sen blir det en trip ner till tvättstugan....

Bad väntar också, och sen blir det vampyrer för hela slanten, kl 20.00 är det dags för Vampire Diares (undrar om den stavningen verkligen är rätt men vi kör på det vett jag)

Nä kan inte sitta här hela kvällen, sängen bäddar inte sig själv tyvärr. Kommer nog förr eller senare men det får vi väl spåna på imorgon istället haha.
Ha en trevlig kväll:D Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0