Atlantis

Hej hej på er.

Haft en riktigt trevlig eftermiddagen det må jag säga.
Dagen började med möte på NC som var snabbt avklarat, sen hem och plocka undan lite. Lillan fick sovit en stund och sen bar det av till min sambos pappa som fyller år idag, blev med gott sällskap smörgåstårta och sen vanlig tårta på det, gott och trevligt allt som allt. Nu är det än en gång lugnt och tyst i hemmet och jag funderar på att titta på film, Atlantis får att vara mer exakt. Älskar Disney och alla dessa underbara och inspirerande filmer, och det står jag för...

Ja sen är det väl sängen för min del efter det, läsa lite Kalle Anka och sen sova då vi ska upp tidigt imorgon, ART på NC sen ska jag möta upp Emma och Matteus och dra med dom hem på lite go fika:D Ska bli skoj.

Önskar er en mysig kväll puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0