Sunday rain!

Tråkväder idag med suck. Men utelek blir det ändå haha. Rensat upp lite i trädgården som är aningen geggig pga allt regn. Får se hur gräsmattan ser ut sen, i vilket fall som ska jag köpa gräsfrön, men just nu är det inte direkt lönt.

Nu ska jag fortsätta med att tvätta fönster, vardagsrummet. Tänk er en hund som står och sniffar och slickar på fönsterrutorna, inte speciellt snyggt kan jag berätta.
Det är ju söndag så vi kommer nog inte göra speciellt mycket, blir väl lite mer utelek senare, lite undanplockning och så.

Vad ska ni hitta på med denna muliga söndag?


Btw

Igår spelade jag Keno, inte ofta det händer och vinner gör jag inte det heller. Satt igår och kollade keno och konstaterade att inget av mina nr var med, 3:de sista nr var 56, de hade jag, lycklig att jag trots allt fick in 1 nr haha..... Dags för kung keno blev fan ta mig 56 kungkenonr (eller vad det heter) haha så med andra ord vann jag hela 30 kr:D Superglad hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0