Regn Regn Regn!

Ja gräsmattorna frödas, ja allt grönt egentligen. Idag skulle vi egentligen ner till barnloppisen men i detta väder så tror jag knappast där kommer stå speciellt många som säljer. Ändå är ja sugen på att ta mig ner och iallafall kolla läget. Från början var det mening att även jag och dottern skulle sälja men som sagt, detta väder!

Grattis M på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag:D

Så nu får vi se vad vi ska göra idag. Ett tag sen vi lekte med fingerfärg så kanske det blir lite sånt, eller varför inte testa på och göra trolldeg som jag skullat ha gjort läääänge nu... Vi får se, är fortfarande lite sugen på att ta mig ner till stan.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0