One blue and one red!

Ja Emsan har tjatat om sina fina ciggetui som hon inhandlade på stan lite tidigare idag: Och bara 20 kr!!!
Ja visst emsan dom vart billiga och tjusiga, enligt henne såg den blåa ut som: The Ocean med en våg i.
Som sagt jätte tjusiga Emsan.
Får väl inhandla några senare, idag fick jag emsans gamla som ska prydas med lite fina klistermärken och kanske några "diamanter" hehe.

Annars har dagen varit lugn med det vanliga städningen och utelek i trädgården. Emsan och Krist kom förbi och chattrade lite grann, trevligt som alltid. Annars har det nog inte hänt något speciellt.
Hmmm nä inte direkt en händelserik dag. Imorgon har jag bestämt mig för att ta resten av fönstrena, tvätta med andra ord, men det återstår om det blir av. Iallafall... Imorgon önskar jag mig molningt men värme. De låter väl helt okej? det kan regna oxå, det gör mig ingenting för jag ska ändå inte göra mycket mer än att tvätta fönster ju :p

Förövrigt har jag rätt tråkigt just nu, kollat mina bloggar, blocket, Facet, lite annat smått och gott så nu tror jag att jag ska gå och hitta min säng och förhoppningsvis sova gott För det är sånt jag gör! :P


Roligt att se på gamla foton, hur man själv och alla andra såg ut, småsyskon som växt upp, vänners förändringar i stilar, och ens egen:P, dessa foton är från 2005! :P


Ha bra peps!

Och kom ihåg!
Fånga dagen:D


Och jag söker fortfarande tips på smultronställen i Skåne! Kom med massor tips vett ja:D

Pussah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0