Massa ungar på besök :D

Hej hej.
Idag kommer det bli fart och fläng här hemma. Strax blir det en svängom med dammsugaren, undanplockning och lite sådant, vid två tiden får jag besök av 7 av mina syskon:) Längesen jag träffa alla så det ska bli kul. Inte nog med det så ska dom äldigt försenade julklapparna delas ut hahahaha....
Jaja bättre sent än aldrig men funderade seriöst på att behålla dom och ge julklapparna som födelsedagspresenter under året hehe. Hade gått! :P Men nä... Det är julklappar så.

Blir väl massa lek och bus kan jag tänka mig, middag består av grillad korv med lite goda tillbehör. Om det inte börjar regna med andra ord. Men ugn/stekpanna finns ju så korven fixar vi på nått sätt.
Längtar!!!

Ha en riktigt skön Tisdag Ya'll!




Kommentarer
Postat av: Linda

hihi, fullt hus med andra ord...

2010-05-25 @ 11:00:44
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Tack!

Hon kommer nog älska de =)



Åh så roligt me fullt hus!

Hoppas ni får en toppen dag =)

2010-05-25 @ 11:45:47
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0