Dagen efter Valborg!

Godmorgon.

För att vara helt ärlig så tycker jag faktiskt att det känns som om det skulle vara söndag idag. Hela veckan har jag varit en dag före, känns lite mysko och vet inte varför jag gör så...

Tänkte förgylla dagen med lite loppis här och var men fick förklarat för mig att det är ju röd dag idag så ingen loppis. Men det e inte hela världen ju... Nästa vecka börjar barnens loppis, så dit ska vi. Kanske sätter oss och säljer lite prylar oxå, antagligen kläder för nu har vi massa som är urväxta.

Blir väl att ta det lugnt idag oxå, stanna hemma pga av lite feber och mycket hosta. Visst hade lite frisk luft varit bra men tror inte det blir utelek iallafall....
Ja nu har jag väl inte mer att säga förtillfället...

Jo.... Sugen på att ta in en liten kisse som strykt runt här i 3 dygn (vad jag vet, kan vara längre) sitter utanför dörrarna och jamar, har hälsat på den när en vännina hittat den då för 3 dar sen.. Jätte kelen och social katt, verkligen ingen utekatt, och jag tror att han (kolla inte super noga, men är rätt säker på att de e en hane) antagligen lyckats trilla ner från en ballkong eller dylikt.
Den är vit med röd/bruna stora fläckar, super fin så kanske någon som vet vem den tillhör läser bloggen haha, antagligen inte men man vet aldrig :) (inget halsband tyvärr)

Ha en riktigt underbar lördag alla läsare! :)

Massa Pussar Från Moi!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja tiden går verkligen alldeles för snabbt!

2010-05-01 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0