Att jag aldrig lär mig.....

Goddag!

Idag har man storhandlat, Willys och ÖB. Skönt att det är avklarat, så nu har man så man klarar sig resten av månaden. Imorgon betalas räkningarna och ny hårfärg ska inhandlas. Jag min smarte jävel köpte hem Poly Palette igen, för er som läst min andra blogg innan vet att jag klagat på detta märke tidigare men så långt tänkte jag inte när jag stod där och valde bland färgerna, såg priset ju, 2 för 79 kr. Så nu får jag likaväl köpa ett dyrare märke, hade jag gjort det  från början så hade jag fått ett bra resultat och kommit billigare undan suck... Jaja får väl hoppas att jag lärt mig till nästa gång haha.

Men sen, kanske man skulle ta sig till en frisör nästa gång istället, så vet man att det blir ordentligt gjort:P
Hur mycket kan det kosta 500-600 kr???? Tycker visserligen det är mycket pengar för något man kan göra nästan lika bra hemma men kanske, kanske nästa gång :)

Sitter och funderar på om jag ändå ska bege mig ner till stan och få betalat räkningarna så det är avklarat, och handla hårfärg, måste ändå vänta typ en vecka eller nått men sitter och funderar på om jag ska testa imorgon att färga iallafall... Det värsta som kan hända är att jag tappar allt hår hahaha.... Hade inte varit roligt men va fan de växer ut... Och då blir det iallafall i den färgen jag vill ha, är ju naturligt blond... Just nu är jag ett mellan ting:P

Aja får se hur jag gör, ha en skön dag i solen:D

Kommentarer
Postat av: Linda

himla tjat på mig men foto på det ju :-)

2010-05-26 @ 14:20:25
Postat av: Svar till Linda

hahaha.... kallas just nu white trash så de vette fan om jag vill ha det på bloggen men kan fundera på saken:P

2010-05-26 @ 21:01:20
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Linda

jag minns när jag provade att blondera mitt och det blev för mkt peroxid så det fick en väldigt orange ton... snabbt kortklippt var det sen :-)

2010-05-27 @ 07:49:25
Postat av: Svar till Linda

Okej kortklippt är inte ett alternativ för mig :P inte än iallafall haha....

2010-05-27 @ 09:11:30
URL: http://mindofmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0