Allt är Islänningarnas fel, Jag menar jag har ingen jävla vulkan i trädgården :P

Godmorgon!
Vilket underbart mysväder, visserligen är det bara mysigt när man siter inne i värmen, måste skaffa regnkläder så jag kan vara ute i alla väder, ska ju bli en massa utflykter nu i sommar då kan man inte låta vädret begränsa en.
Personligen föredrar jag nog regn ändå. Oavsett om man är inne eller ute men lite varmare kunde de allt vara.

Idag ska jag tvätta lite, en runda till morsan blir det oxå, hon bjuder på mums, vilket innebär hemmaluad Pizza. Ska alldeles säkert bli jätte trevligt som alltid, till och med hunden ska få följa med.

Nä har inte mycket mer att berätta om just nu men kanske kommer in och uppdaterar senare.

Btw skulle jag berätta om Emsans andra etui, blev till och med en film av den något annorlunda förklaringen men filmen försvann mystiskt efter den hamnat i Emsans händer.
Förklaring lyder något såhär: Ett vulkan moln, röken i vinden, ja något sånt var det iallafall och därefter kom den trevliga komentaren av Emsan:

Allt är Islänningarnas fel, Jag menar jag
har ingen jävla vulkan i trädgården :P

(Kanske ska påpeka igen att det är citat från Emsan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0