Vårväder!

Helt underbart väder, varmt och skönt absolut. Solen sken innan iallafall, nu är det lite molnigt men det är fortfarande varmt... Längtar tills vi får staketet och sen sandlåda. Och dessutom få så alla de frön och grejor jag handlat hem. Däribland finns det purjulök, tomater (som dock kommer befinna sig inomhus), ruccula, bönor, gurka med mera:d
Ska även köpa hem lite örter, basilika, timjan och oregano kommer iallafall fixas. Gott med färska örter och grönsaker såklart, känns lite speciellt.

Igår grillade vi för första gången detta året. Sambon fixade köttet och det var riktigt riktigt smarrigt, var ju tvunga att inviga grillen till det härliga vårvädret. Dom andra verkade uppskatta maten oxå:d


Fredag idag då då, händer inte så mycket, ta det lugnt och bara vara. Emsan kommer väl sen kan jag tänka mig, alltid trevligt med lite sällskap ju..
Sen ev kommer pappa med familj imorgon, byta julklappar haha, har inte blivit av pga ja mest sjukdomar. Ska bli nice, ska ringa dom sen idag och se så det inte kommit nått emellan.
Och söndag e de dop för min lilla guddotter. Ska bli riktigt kul. Lite nervös för den där texten om jesus men det ska nog gå bra:d Mia kan haha

Hoppas ni får en riktigt skön fredag och helg


Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

2010-03-26 @ 20:38:03
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag har försökt strosa runt i dagens vårväder så mycket jag kunnat! :D älskar det!

2010-03-27 @ 01:09:38
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0