Sunshine!

Himelskt väder, sol så långt ögat kan nå och knoppar på varenda buske, varenda gren.
Hittade till och med lite blommor i trädgården innan, ser ut till att bli påskliljor, och dom tycker jag är väldigt vackra, även om dom är gula. Nu vill jag ha en sandlåda i trädgården så jag vet hur mycket plats den kommer ta upp och sen bestämma hur allt annat ska vara, blommor och eventuella buskar. Alltså all snö och is bara smälter bort, på dom senaste 3 dagarna har det mesta blivit grönt och skönt:p Fint.


Tar chansen att fråga här med.

Vad tycker ni passar in i en mindre trädgård?

Och nä jag vet inte hur stor den är exakt men typ som ett vardagsrum om det hjälper haha.
Söker tip på blommor, buskar, ev fruktträd, dekorationer:D

Ha en skön tisdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0