Städa, tvätta osv :P

Så då har jag fått städat undan lite, Inflyttningsfesten är nu nära så lite rensning och torka av lite ytor och tv osv har jag gjort nu. Får ta chansen när man är själv hemma ju...
Ska tvätta sen oxå så de med är gjort, blivit en del även om det inte ens är en vecka sen jag tvättade sist men det får man räkna med:P Ja vad ska man skriva mer, lyssnar på massa musik, gjort mig en grym spellista på youtube så den har stått igång hela förmiddagen för att hålla mig igång. Ja har en del kvar att städa men det tar jag nog imorgon förmiddag, även tvätta alla golv. Så det bara är småplock på fredag, dammsugning och ev en runda med moppen i köket.

Nä nu ska jag inte skriva mer, inget mer att skriva så. Ha en skön dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0