Poetiskt?

Godmorgon.

Sovit mycket gott inatt, verkar som vi alla gjort det. Idag som jag sa igår, ska vi till stan, köpa doppresent och kolla lite grann i affärer. Ringde aldrig farsan och börjar fundera på om jag ska skriva det i pannan, fast, alltså det är ju ett uttryck, tror jag... Visst är det väl det?

Iallafall hur ska man komma ihåg nått om det står i pannan på en om man är ensam hemma då? Fast går man förbi en spegel så lär man ju se det.... hmmm

Härligt väder, regnet spelar mot rutorna och igår kväll åskade och blixtrade det, älskar sånt väder. Poetiskt.
Nä jag vet inte varför men jag är nog absolut en regn person, speciellt på sommaren, den doften när det regnar/har regnat, ljuvlig! Och när det regnat, gå ut i den varma luften, känna dessa kalla små droppar. Det är mysigt.


Kommentarer
Postat av: mmautildah

hur är det med dig:)?

2010-03-27 @ 09:20:13
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0