Kuslig stämning i dimman!

Ja idag är det lite ruggigt ute, regn och rusk, tät dimma som ger sken av en scen i en rysare, mysigt om inget annat, hade det varit mörkt ute så hade jag dock nog hållt mig innan, mörker och dimma.... Nej...

Vi har varit på loppis idag, weifrö och gjort lite fynd, nattlinnen i mkt bra skick, lite leksaker, lite porslintallrikar och plasttallrikar i form av blommor, 1 påse för 20 kr så stoppa i en massa, egentligen, skit haha. Men det kommer säkert till nytta om inte annars så till sommaren, plasttallrikar is the shit, om inte annat till barn:D

Idag ska jag laga potatisgratäng, mmmm... Varit sugen på det ett bra tag men har inte fått tummarna ur att köpa hem potatis men nu så e de fixat... Ska bli riktigt smarrigt såklart, de e ju potatisgratäng:D till vet jag inte vad det blir, men fläskfile har vi hemma (billigt på willys) men det har jag aldrig tillagat, men hur svårt kan det vara egentligen, håll det enkelt så kan alla... Tror jag iallafall hihi...

Nä nu får jag väl leta upp ingredienser och bestämma vad för kött det blir.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Peter

och hur gick det då? med maten..

2010-03-20 @ 22:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0