Jag klarar allt jag tar mig an!

Dricker hallonsoda. Dopet var mycket fint, tänker inte säga så mycket, låter föräldrarna stå för det, men jag läste den där texten, sa fel, och glömde säga amen på slutet men det kändes jävligt bra ändå. Trodde inte rösten skulle hålla men det gick, och lite stolt är jag allt. Men det är bara att intala sig själv, Jag klarar allt jag tar mig an!
Dom orden ska jag skriva på kylskåpet kom jag precis på. Så jag ser det hela tiden. Kan väl hoppas det ger en boozt i framtida planeringar och åtagande.

Iallafall Dopet! Jätte fint, och smörgåstårtan som Emmas mamma gjort... GGGAAHHH så OTROLIGT god. Jag har testat många smörgåstårtor, köpta som hemmalagade och denna ligger på en klar första plats:D
Vi hade jätte trevligt iallafall och skoj att träffa familj från bådas sidor, helt klart härliga personligheter däribland.

Nu ska jag få plockat undan lite sen kommer Emsa och håller oss lite sällskap...

Söker en skön söndagsrulle...:P
Så vad säger ni, Vad tycker du är en bra söndagsfilm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0