Dont let the bedbugs bite! ^^

Emsan har precis begett sig hem nu. Innan spöktimmen vett ni ^^
Gubben ligger och vilar på soffan så det är lugnt och skönt här hemma.
Snart dags för sängen för mig med, ska bara kolla lite bloggar och Kvällsposten, ev TA, kanske hänt nått nytt, man vet aldrig... Hoppas innerligt att vi får staketet imorgon, att dom börjar tidigt och har allt virke som behövs för att få klart staketet, vill ju börja fixa och så där ute. Vilket påminner mig om att vi antagligen behöver inhandla en stor spade, för tillfället har vi bara en liten färgglad i plast som jag säkert kan låna när jag ska leka i blomlådorna men ska jag fixa till en liten rabatt i jorden, få bort gräsmatta och lite sånt så kan något större mer hållbart vara av behov.

För att skynda på arbetet så bjuder jag arbetarna på kaffe och är dom riktigt snälla och jobbar hårt så kanske jag hittar nån kakor i skafferiet, annars får jag väl köpa några, eller varför inte baka, drömmar har jag inte gett mig på så det är väl dags att testa.
Fast när man tänker på det så kanske det är en dom ide trots allt, att bjuda på fika. Då tar det längre tid för dom att få upp staketet. Nä vi får se imorgon hur jag går tillväga, men det lutar åt iallafall lite kaffe så dom kan värma sig lite om det är dåligt väder:P


Usch börjar bli trött nu.... Good night, dont let the bedbugs bite:D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ett tips är att inte bjuda dem på fika.. Minns när min hyresvärd skulle byta fönster här. Jag bjöd på lussebullar o kaffe. De tog för jäkla lång tid att för dem att resa på sig igen efter fikan;)

2010-03-30 @ 14:13:41
URL: http://entradig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0