1 timme tidigare!? Suck

Då var det kväller igen. Tycker denna sommartidsomställningen klyddar till allt. Iallafall alla rutiner med mat och nattning osv. Alltid ska helt plötsligt göras 1 timme "tidigare" om resten ska bli rätt.
Och när man vaknar på morgonen så måste man gå upp tidigare för klockan är mycket mer än vad den känns. Suck.
Men man vänjer sig, och sen när man vant sig, ja då ska vi ändra tillbaka till vintertid haha.

Snart inflyttningsfest. Skoj:D
Ska tvätta på onsdag igen så är dom mesta kläderna inne i skåp och garderober iallafall, visst hinner en del kläder bli skitiga innan festen men då får tvättkassen hottas in i garderoben så ser ingen haha. Ska ta en ordentlig städning på onsdag oxå, tvätta fönster, tvätta golv och så det vanliga såklart. Rensa bort lite reklam och så, som har en tendens att läggas lite här och var... Det kommer ju så mycket reklam.

Gör inte så mycket just nu, funderar på att se nån film kanske. Har några bra som jag vill se men som jag typ aldrig har tid till och eftersom det inte finns så himla mycket att göra på nätet just nu (inte mycket lockar iallafall) och på tv verkar det bara visas strunt så lutar det åt att se en av filmerna som jag velat se ett tag.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Haha ja jo jag påverkades rejält i söndes, var helt död den dagen. Huvudvärk och trött som bara den. Vilade efter maten och vaknar 3 timmar sedan och blir helt chockad av att kl redan var 20.00



Jag tänker fortfarande lite i vintertid, har inte vant mig att vi förlorar en timme just nu, men det vlir väl snart en vana. Skönt att det är ljust ända fram till kl 20 på kvällen nu som det var igår :)

2010-03-30 @ 08:43:54
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0