Super duper bra dag!

Vilken dag Vilken dag!!!!
Först lämna yrvädret på dagis, sen praktikintervju på .................! :P Nä jag tänker inte skriva ut här var jag kommer vara men dom som behöver veta får reda på det om dom vill:D
Det blir iallafall 3 dagar i veckan till att börja med. 1 mån och sen får vi se hur jag trivs och hur dom trivs med mig. Men jag tror att allt kommer gå jätte bra, och jag tror absolut att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Efter det blev det lite röjning här hemma. Lillan hade somnat på dagis så väl hemkommen var hon pigg och glad så vi hängde med mormor till stranden:D Var riktigt härligt, har dock bränt mig men vill man vara fin så får man lida pin heter det så fint ju:D

Fick även lite nya skor av mammsen, behövdes sommarskor:D


Hoppas ni alla haft en super dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!!

2010-06-29 @ 23:17:47
Postat av: Fie

Nu såg de bättre ut. Hoppas du förstod att jag inget illa menat.



Vf vill du inte skriva var de e du ska vara?

2010-06-30 @ 05:46:42
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Lina

Grattis!!

Vilka fina skor var finns dom?? hahahah...Jag e galen i skor...

2010-07-09 @ 12:57:36
Postat av: mamma

Förstod nog inte riktigt vad dessa skor betydde...för dej...allt för dej...men så e det...det behöver inte vara jättestort för att betyda mkt...kram

2010-07-12 @ 00:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0