Hänglås på tån är ingen bra kombination!

Idag tänkte jag vara flitig och få ner dom sista lådorna i källaren och dessutom rensa bort lite saker som oxå skulle ner i källaren. Först skulle jag bara kolla vilket förråd som var vårt, gick snabbt att hitta. Väl av med det gigantiska och väldigt tunga hänglåset lyckades jag tappa det, och självklart skulle de hitta min stortå och den brevid...
AJJJJJ!!!!! Åtföljt av många otrevliga svordomar kan jag säga. Stod där nere en stund och var väldigt säker på att tån hade brutits. Trappan upp var allt annat är trevlig, men upp kom jag, fick kolla tån, den var hel och jag kunde röra på den, inget brutit med andra ord men det där med att få ner lådor kändes inte alls lockande så det får bli imorgon.
Nu har jag inte ont men känner lite tryck på stortån, typ under nageln, inte trevligt men som sagt gör det inte ont iallafall så det är skönt.

Annars så lyckades jag sova 2 timmar haha, när sessan sov. Sällan det händer, oftast har jag hög feber, men antar att nätter med mycket störd sömn gör sin del.

FRUSTRERANDE!
Datorn dog och med det försvann mer än halva texten, och ordagrant kommer jag inte ihåg vad jag skrivit men vi gör ett försök att få ihop den försvunna texten :)

Iallafall sov jag, fick röjt undan och rensat i bokhyllan, man behöver inte ha framme allt skit ju. Så en del åker ner i källaren imorgon.
Förövrigt hoppas jag att det underbara vädret som vi haft idag håller i sig tills åtminstone lördag förmiddag då det är Länkarnas Loppis i kyrkoköpinge över malörten. Hade tänkt få fixa mig en fin enkel bokhylla till sovrummet där jag kan ha alla mina böcker och annat onödigt krimskrams. Sen får vi se vad vi kan fynda, brukar alltid vara en massa skoj. Så rekomenderar för alla er Trelleborgare och ni som bor i närheten att ha er tid med en lite utflykt. Vi hade tänkt stanna till auktionen också, brukar vara riktigt fina saker som man kan få för en trevlig peng.

Ja det var väl det jag ville ha sagt tror jag, ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0