Tatueringar i mängder!

Så sugen på att tatuera mig igen! Men frågan är väl egentligen vad??? Har så många ideer och håller verkligen med alla dom som säger, gör du det en gång så är du fast.
Tankarna har länge varit inne på någon sort av Pin up brud, gärna asiatiskt inspirerad. Eller Något typiskt amerikanskt, typ texasstyle eller varför inte en miamibrud direkt från stranden... Eller hmm.... Nä det där får jag nog fundera på mer innan det blir verklighet, be någon skissa upp lite alternativ, tex morsan min. Snackat med henne om att skissa upp en tatu jag vill ha, hade nästan glömt bort den hehe. Den ska jag göra frågan är väl när bara...

Sen är jag lite inne på något som går att bygga vidare på, till att börja med min dotters namn ska vara med, och senare ska den kunna byggas på om/när jag får fler barn, men tatueringen ska inte se ofärdig ut även om bara hennes namn är på plats. Murgröna tycker jag är vackert så ev att det blir något med en klättrande murgröna och lite vackra blommor. Och namnet skrivit i en snygg stil:P Fast som sagt med min pin up så får jag nog fundera lite till och be någon hjälpa mig med att skissa osv.

Nu snurrar ideer i huvudet, fågel Fenix, vita tigrar och porträtt. Kanske små gulliga figurer i vackra klara färger eller hålla mig till det svarta som jag alltid föredragit förr, och ja, egentligen nu med.

Har ni/du några tatueringar eller kanske intressanta ideer?


Kommentarer
Postat av: Linda

hej du, har en skön streckkod på armen... det är nice :-) missade nog dig precis på msn.. men vi höres när vi höres...

2010-06-12 @ 23:01:27
Postat av: feztis

Tack så mycket :)



Ja, man blir fast när man väl har tatuerat sig en gång haha, har också funderat på att göra en pin up när mina andra projekt är klara.. men jag är mer inne på en sailor pinuppa :)

2010-06-12 @ 23:10:49
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Fie

Min senaste jag gjorde var johans stjärntecken i latinska märket med tribals som påmminner om en skorpions klor :) Mkt nöjd och klart den bästa även om mina andra har sina symboler oxå

2010-06-13 @ 09:55:55
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Svar:

Tack så mycket :) Ja det är mysigt med en liten på g igen ^^, hihi..

2010-06-13 @ 13:39:37
URL: http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid

jag vill me tatuera mig.. har ingen än men har massa ideer.. är dock inte så förtjust i smärta...

2010-06-14 @ 17:06:34
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0