Skönsång, regn och födelsedag, kan det bli bättre?

Hej hej! Inte världens piggaste just nu. Det är ännu en gång fredag och idag var det uppstigning tidigt, redan en halv timme innan alarmet på mobilen började spela så vaknade jag. Kände mig pigg och tänkte att om jag somnar om den halvtimmen så kommer jag vara trött när jag går upp. Så upp och sätta på kaffe, fixa ihop kläder till dottern och bara allmänt chilla och göra mig iordning i lugn och ro, skönt, bara jag som var uppe ju! :D

Mamma kom vid kvart över 6 tiden, tog några klunkar kaffe till sen ut på vift. Varit på min lillasyster på mammas sidas avslutning, var trevligt, och första gången jag såg hennes skola och träffade lärarna.
Nadja sjöng, och jag kan med handen på hjärtat säga, JÄKLAR vad jag blev förvånad. Jag vet inte om hennes röst utvecklats en massa på sistone eller om dom gjort sångövningar eller vad men gud vad vackert.
Den första sången sjöng hon live, samma låt som hon för flera år sen spelade in i en studio, handlade om "mig" när jag flyttade hemifrån och jag bölade mig igenom hela låten trots att jag lovat mig själv att inte göra det haha. Mamma grät en skvätt hon med och när Nadja hade satt sig vid oss igen så bölade vi lite allihop hahaha. Lite patetiskt men mycket sött, inte sant!? :D

Andra låten var ett cover på Fairytale (?) heter den så? Iallafall hade hon i skolan med hjälp av klasskamrater och läraren spelat in en skiva, och där sjöng hon riktigt riktigt bra. Trodde inte ens det var hon först som sjöng så.
Så jag ska tvinga med henne till Idoluttagning nästa år, eller ja, tvinga och tvinga, vet att hon vill men är väl lite nervös och så så får bli att övertala lite nätt så ska det nog bli bra. Och så får jag hänga med som moraliskt stöd. Dock ska jag inte sjunga, det ska gudarna veta hahahaha, göra bort sig inför hela svenska folket är inget som lockar så jätte mycket hehe

Nä, annars händer inte så mycket idag, Regnar och har sig där ute, stackars studenterna (HEHEHE)
Och ja Emsan kommer väl sen... NAJS!

Just det, Ännu en gång, Krist, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! PUSS & KRAM

Så nu är min dator varm så ska spara detta innan datorn dör, ha de fint pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0