Så jäkla härligt med sol och värme!

Godmorgon...

Mycket har hänt dom senaste dagarna, några trevliga några tråkiga. Haft Krist med son och Emily på besök 2 dagar på raken, riktigt trevligt och det tycker självfallet lillan med. Igår grillade vi burgare, hur gott som helst, och med det invigde vi bord och stolar till trädgården som vi fått av grannen. Hon tyckte det bara stod och skräpade i källaren, tog plats och undrade om vi ville ha det.... Självklart tackar man ja:D Så nu ska jag bara ha en fin vaxduk på och sen ett parasoll för solen lyser på rätt bra om kvällarna.

Strax ska jag på praktikintervju, får se om det leder till något men jag är positiv och ska se till att vara till mitt bästa, det första intrycket kan jag aldrig göra om.  Håll tummarna för mig iallafall. egentligen blir detta ställe bara något att göra sålänge till en bättre praktik (kanske till och med jobb) dyker upp. Men om inget annat så får jag erfarenhet och förhoppningsvis bra referenser:D

Ha en underbar dag i solen:D

Pussssssah!

Kommentarer
Postat av: Fie

Lycka till på praktikmötet, var e praktiken?



"Haft krist med flickvän och son på besök" De som inte vet hur de e kanske tolkar detta som en gemensam son. Inget illa ment.



J pratde dessutom om Nova hela kvällen igår efter han blivit lämnad, jag e så glad de trivs bra ihop :)

2010-06-29 @ 15:08:05
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas mötet gick bra!! Var nånstans var det? finns på msn nu..



kramar

2010-06-29 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0