Pisseregn och Kalle Anka!

Söndagen och nationaldagen var verkligen en riktigt hit. Än en gång blev det grillat, både flintastek och kryddstarka korvar, sallad, tzatziki, bröd och svamp! Det var självfallet helt underbart gott, ja menar, grillat, det kan inte bli fel en sån fin dag som det var igår. Blev mycket utebus, lite fotboll igen, vi testa alla några rundor på moppen (okej inte alla, lillan testa inte;), lek med boll:), kullerbyttor, massa foton blev det, men dom ligger på Krist kamera eftersom min egen verkar ha velat slute fungera.... Synd men så e de.... Det var iallafall ännu en riktigt bra toppendag ihop med härliga människor!

Just nu öser verkligen regnet ner, mina Kalle Anka tidningar låg ute i regnet, skit smart va, bryr mig egentligen inte om tidningarna, men nu blir det lite svårt att få sälja dom, man vet aldrig, någon samlare som söker.... Kanske... Skit samma, inte hela världen, synd jag inte hunnit läsa dom än ;)

Idag blir det väl att ha en lugn hemmadag. Låta huden vila sig lite, solen har tagit rätt hårt på mig. Men visst har jag fått färg iallafall och det lägger sig fint:D
Som sagt lugn dag, kanske vi går ut en runda och plaskar i vattenpölarna:D Emsan kommer senare, alltid najs.

Ja men det var nog alles, ha en skön dag alla!


I see ya when I see ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 12:23:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0