It's been a long, cold winter! (Men nu kom solen igen:P)

Godmorgon. Lägenheten för mig själv, liten sover och M har redan begett sig. Så nu sitter jag här i lugn och ro, och tycker det är rätt mysigt, hade inte en förkylning varit på G så hade morgonen varit ännu bättre.

Igår skulle vi egentligen på middag hos min mor, hon var också lite dålig och avbokade (blir middag en annan dag). Så Emsa kom tidigt, sen Besa och till slut Krist, hur trevligt som helst, har alltid roligt med dom. Så ja det var väl det jag gjorde igår antar jag... Ehm tvätta också ja, så idag ska jag vika satan, Emsa kom precis när jag tvättat klart så. Men då har jag något att göra idag också:D

Förövrigt ska vi ut på Emsas jobb lite senare och testa käket, enligt henne har dom riktigt bra råvaror och allt blir gjort from skratch (stavas de så? :P) Ska blir trevligt, längesen jag åt på resturang så det blir nog jätte bra:P
Ja de var väl allt, inte mycket mer att säga.



Gamla bilder, ska nog klippa mig igen, lite kortare och kanske uppklippt,
passade ändå rätt bra i lite längre än axellångt och just nu är mitt hår alldeles för långt!

Ha en härlig dag PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0