Hur många tittar på Daniel och Victoria idag?

Lovade mig själv att inte titta på skiten men nock fan har tv:n stått på 4 sen vi kom hem :P
Kommer på mig själv att det ändå är rätt mysigt och lite rörd blev jag allt när Victoria gick fram till altaret.
Och klänningen, lite enkel för min smak men helt otroligt vacker, inte minst pga det jätte långa släpet och den vackra slöjan. Just nu spelar dom musik och kan inget annat än imponeras av vilken disiplin dom har, allt perfekt till minsta rörelse.

I övrigt har vi idag varit på Länkarnas loppis, trevligt och fint väder hade vi absolut. Inte jätte mycket att fynda dock, mycket skit. Men sakerna försvann snabbt ändå och det var mycket folk. Själv inhandlade jag saker för ca 30 kr, däribland, en fin flickig rund matta, nya genomskinliga gröna gardiner till sovrummet, fina somriga gardiner till köket (typ rutiga, mest vitt) 2 Alfons Åberg böcker (lillan är galen i dom).... Vad var det mer? Ja, det var nog allt, mamma hittade ett par skrikande oranga stickade gardiner i verkligen retro style, påstod att sambon antagligen inte märker det ändå hehe, Fast sen, när han kom dit och såg dom så tyckte han dom var snygga (?) Men men, smaken är ju som sagt som baken och TUR är väl det:D

Ha en underbar lördag folket PÖZZ PÖZZ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar :)

2010-06-19 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0