What a beutiful morning!

Vaknade innan klockan ringde, störigt men det gav mig iallafall 20 min av egentid, få göra sig iordning på morgonen helt i lugt och ro är guldvärt. Precis som att ta ett varmt skönt bad helt alena, hur skönt som helst.
Iallafall är det väldigt snart dags för praktik, ska sticka lite tidigare idag, dels för att min j***a cykel har gått och blitt stulen och jag nu måste ta bussen, dels för att jag vill hinna köpa med mig lunch på ett ställe i närheten :) Dessutom tycker jag att det är rätt nimt (ord som min morsa använder, tycker det är sött) att komma i god tid så man inte behöver stressa, hatar, verkligen hatar att stressa på morgonen!!!!


Känner mig fin idag så ni får lite egopics *haha*

Nä nu ska jag få på mina jeans och in o borsta bissingarna ;)
Hoppas ni alla får en underbar dag i värmen, njut av sommaren medens den är här.
Förövrigt blir det en överdrivet varm helg verkar de som, ska se om man kan hitta på något roligt
:D:D:D:D:D

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder, fin flicka :-) vem har N då när du jobbar? är h på fsk?

2010-07-08 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0