Haft en utomordentlig dag! Trots ömma fötter.

Skrev en bra text här innan, men eftersom min datorn är ett mähä så finns inget kvar. Kul va!

Hursomhelst, har jag haft en mkt bra dag på min praktik. Fick till uppgift att kolla runt bland hyllorna och ställa tillbaka sådant som var på fel ställe. Skitjobb kan vissa kalla det, men som chefen sa så är det det bästa sättet att lära sig dels sortimentet och dessutom lära sig var saker och ting finns. Det var roligt iallafall så jag klagar absolut inte. Arbetskamraterna var riktigt sköna typer, alla trevliga och öppna, vilket känns bra och tryggt:D

Längtar efter morgondagen, och all nytt man får lära sig då. Detta känns (änsålänge) som ett jobb som kan passa mig bra:D

Ha en skön dag imorgon

PUSSAH! :D

Kommentarer
Postat av: Fie

Skönt när man har vardagen i rutin. Hur ligger dina arbetstider? Har du Nova på dagis då lr hon e hemmavarande med anhöriga?

2010-07-02 @ 05:59:54
URL: http://jojjeboy.blogg.se/
Postat av: Annika

Störigt när saker man skrivit försvinner!

2010-07-02 @ 18:13:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0