Snö, grottor och Harry Potter (kanske) :D

Nu snöar det igen, varit uppehåll under dagen, ja till och med lite sol har vi fått:D Riktigt fint har det varit ute. Igår fick vi gjort en liten snögrotta som den med blev riktigt fin.
Annars idag har det väl mest varit lite städning, senare ska vi se på en film, en svensk till och med, annars intresserar dom svenska filmerna inte mig så mycket men denna verkar bra, Tror den hette Farsan. Ska bli intressant iallafall. Och trevligt att det är en film jag och sambon kan kolla på ihop haha, vi har väldigt olika smak när det kommer till filmer, men ibland får man allt ge med sig lite hihi.

Snart dags att göra lite middag, återstår att se vad det blir men det blir säkerligen något smaskigt.
Imorgon blir det eventuellt Harry Potter på bion:D:D Är ju kontaktperson och eftersom vägarna ser ut som dom gör och för att jag inte är helt säker på hur man tar sig från Vellinge ängar till Vellingeblomman så hoppar vi det denna gången och vill Tjejen på bio så blir det så. Själv vill jag gärna se filmen så vi får se vad hon tycker om det. Annars får vi hitta på något annat kul:D Och söndag ska vi på dop till lillans kusin:D Ska bli mycket roligt att få träffa alla. Och ska bli intressant att se hur dom gör i kyrkan nu när dom ska ha dopet samtidigt som gudtjänsten.

Nä nu har jag inte mycket mer att säga, ha en najs kväll Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0