Diskmaskin... Ja Tack!

Ska väldigt snart bege mig ut i köket och diska efter middagen, så slipper jag det senare (rättare sagt imorgon haha) Suck. Så otroligt tråkigt att diska, diska diska diska, när ekonomin tillåter så ska jag banne mig investera i en diskmaskin!!
Det är nog utan tvekan det tråkigaste när man kommer till hushållssysslor, Nä det ÄR det tråkigaste, Kanske för att man verkligen gör det hela tiden. Tjatigt värre.....

Igår var jag och tösen hos en kär vännina, barnen lekte verkligen av sig haha och vi töser kacklade haha, vad annars, nä men vi snackade, spelade lite kort och hade riktigt trevligt.

Idag har vi varit en runda i stan, köpt pärlor och pärltavlor (heter det väl?) och två fin fina tröjor på rean.
Och nu väntar disken, hade jag varit lite mer rutinerad så hade jag tagit itu med det redan när vi ätit klart men så blidde det icke. Så nu står disken där och hånar. Suck. Orkar inte alls men dags att lämna datorn, ta itu med disken och sen mysa lite med världens mest underbara tös!

Ha en härlig kväll... Snart är det 2011:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0