Barnen ligger under granen? :P

Barnen ligger under granen, julklapparna i sängen, kakorna är tvättade, golven är bakade, har hängt ut gröten i julkärven, lagt skinkan i frysen, köttbullarna är slängda, har satt fjädrar i riset och klätt granen med nybakta lussekatter eller va det dem vi skulle ha på lucia?? Strunt samma... huvudsaken är att jag har järnkoll på allt, och ...inte ett dugg stressad är jag heller. Trevlig Midsommar på er!!

Söt och passande liten text som jag hitta på Face:P Nu ska vi äta lite frukost med tända adventsljus. Mysigt


Kommentarer
Postat av: M i c k a

tjao puman, med mig är det bara bra (: hur är det själv?

2010-12-10 @ 23:57:03
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0