På toppenhumör!

Nyponsoppan som jag gjorde igår blev en riktigt hit, både för barn och vuxen, skoj såklart, och nyttigt. Det kommer jag göra fler ggr, utan tvekan, nu ska jag bara få tummarna ur och torka resten av nyponen.
Imorgon blir det Mikaeli (palmfestivalen) Det börjar med att en vön med son kommer hit, sen ut och fira morsan lite så fyller, hmmm de var väl 27 detta året oxå? :) Puss på dig mamsen...
Vi ska käka middag ute iallafall och sen blir det nog en tur på marknaden eller festivalen, vilket du nu föredrar hihi.

Förövrigt hjälpte Besa mig att färga håret, cappocino (ja de nog oxå felstavat) hette färgen och jag är supernöjd, och har redan fått flertalet komplimanger, gillas såklart haha. GE MIG UPPMÄRKSAMHET haha

Ja egentligen har jag väl inte mycket mer att säga, hostan håller i sig men lillan är fortfarande frisk tack och lov, sol ute idag vilket är väl rätt mysigt men själv tycker jag det är mycket kallt iallafall... Eller lite kyligt iallafall :)

Förresten, har ni sett Fångarna på fortet? Fortfarande kul men saknar verkligen Fader Farar. R.I.P

Just det, någon som vet hur man skickar bilder till bloggen via mobilen, tänkte visa min nya hårfärg ju :)
Tackar massor för hjälp!

Skickar massor massor kärlek till er alla:)

Kommentarer
Postat av: Linda

skicka du bilden direkt till mig istället :-)



kul det blev bra men FF är kasst... :-)

2010-08-26 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0