Det var allt ett tag sedan!

Ja jag har haft rätt fullt upp den senaste tiden, med praktik, födelsedagar och massa skojigheter. Lillan fyllde hela 2 år för några veckor sedan, kalas var riktigt kul och alla verkade trivas, det bjöds på grillad korv och sen kakor och mina fina tårtor haha. Från en sak till en annan så har jag fått fortsatt praktik, 1 månad till, härligt! Och sen får vi se vad som händer sen. Hoppas fortfarande på något, kanske timmar vem vet. Gillar fortfarande det jag gör och människorna jag jobbar med, och alla härliga kunder, allt från glada barn till sura gubbar och förstående . Haha man får se en hel del och jag älskar det.

Denna helgen har det varit rätt lugnt, har varit Gislövs marknad, tog en trip på lördagsförmiddagen, var trevligt men detfanns inget nytt om man säger så, blev en ballong till tösen i princip, inga karuseller ville hon åka så det hoppade vi. Sen stack jag ut en snabb runda med Krist och Emily på kvällen, var trevligt, men det var mycket roligare att springa där när man var 15, så hann precis hem med 21.25 bussen, och den var riktigt riktigt full haha. Men kom hem och sen blev det mys framför American History X och vattenmelon *MUMS*

Idag blir det bara lugn och ro här hemma, lite städning kanske man får ta sig an. Är visserligen lite sugen på att göra sånadär goda pizzabullar, prefekt att ha med sig till jobb imorgon till lunchen, börjar bli trött på det vanliga Nudlar i burk haha.

Have a lovely day yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0