Presumtiva!

Lärt mig ett svårt ord idag haha.... Sök om  ni vill ha betydelse...

Har idag inte gjort så mycket, städat, tvättat, gjort middag (himmaluade köttbullar, gräddsås och pommes, sallad) var smaskens, lite utelek, chillat med Emsan.
Varit en runda i stan oxå ju... Köpte hem lite kött på Möllers som har utan tvekan bästa köttet och trevligaste personalen... Träffade en helgrym dam där inne. Kund. Stod och svor över att folk bara trängde sig före i kön. Jag var på gott humör med tanke på det underbara vädret och brydde mig inte så mycket men hon såg till att när det var min tur så skulle ingen hoppa före hihi.... Härligt personlighet:)

Ja nu sitter jag här med inte så mycket att göra... Fantastic Four som förövrigt är en mkt  bra film slutade precis så jag antar att jag får hitta något nytt att göra:P

I see ya when I see ya! :D


Kommentarer
Postat av: Fie

Antagande/förmodande? :)

2010-04-25 @ 10:30:00
URL: http://jojjeboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0