Missing the blue sky!

Godmorgon:D

Fått sovmorgon idag, vi alla sov till 9 haha, helt otroligt. Så utvilad är man verkligen.
Vi ska alldeles strax käka lite frukost, plocka undan lite snabbt och sen ta oss en tur till Willys och Öb för inhandling av lite förnödenheter och lite onödigt skit hehe. Annars så blir det inte mycket idag, gubben ska titta på fotboll.

Lite trist på vädret är det, visserligen gillar jag mulet och regnigt väder men visst skulle lite sol och värme inte vara helt fel, inte nog för att jag vill att alla blommor och blad ska börja slå ut så man ser att våren går framåt:P Alltid ska det vara nått man klagar på va haha men lite sol och en blå himmel hade varit mysigt.


Just det, Cirkusen var kul igår, har fått lite foto men har inte satt in i datorn än tyvärr.
Favoriten för mig var "fyllegubben" som sprang in mellan varje nummer. Men efter första
timmen så började barnen bli rastlösa så vi valde att gå hem medens vi fortfarande var på top, istället för att behöva gå mitt i nått nr störa andra osv. Nä detta var rätt lagom. Nu blir det nog inget mer cirkus detta året utan en trip till Cirkus Maximum till nästa sommar.



Kommentarer
Postat av: hannah

svar: Haha jo, men en aning roliga! :)

2010-04-05 @ 17:31:21
URL: http://doosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0