Och så var det fredag igen:)

Haj po daj!

Fredag och den har börjat bra. Frukost på dagis för både föräldrar och barn, super mysigt. Där var inte så många barn pga förkylningar, som vi förövrigt äntligen blivit av med, men där var en litet gäng som lekte fint medens några fortfarande åt frukost. Barnen hade bakat eget bröd som var gott, och verkligen roligt att dom varit med och bakat.
Sa till personalen att detta får ni göra igen:D

Sen blev det lite möte på Navigator, handla lite gott inför kvällen och nu har vi haft besök av B och älsklingen står och fixar middag, första gången han testat på att göra något sånt men han är grym och helt klart kocken i familjen (även om jag inte är helt fy skam på det planet heller ;)

Till middag blir det ris och currysås, med kyckling friterade i frityrsmet, visst har man testat detta på otaliga kinesiska resturanger så det ska bli intressant att se hur det blir hemma... Och blir det bra så kanske jag ger mig på att göra friterad banan med glass och chokladsås någon dag:D


Imorgon ska jag jobba, skönt, har klättrat på väggarna här hemma haha, men först ska vi ut på playdate i stadsparken, mata ankorna och leka på lekplatsen:D Härligt att komma ut lite och röra på sig när man sen ska sitta i en kassa hela kvällen, givande och roligt ja men man behöver lite frisk luft innan, så man håller sig pigg och alert resten av kvällen.



Trött på att lägga in bilder på mig haha, så här får ni ett på vår katt My :P

Iallafall, vi var ju på Kulhuset i söndags, Gud vad roligt det var, rekomenderar det till alla med barn, och i alla åldrar för det var verkligen kul, både för oss vuxna och våra barn. Ska definitvt dit fler ggr och funderar på att ha dotterns nästa kalas där:P

Nä nu ska jag diska undan lite innan middagen:D

Ha en riktigt trevlig fredagskväll


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0