Godmiddag!

Tänkte ta mig ut på lite fyndande, loppis och grejor idag ju men eftersom lillan forfarande inte är helt kry så blir det mysdag idag med:D Ska få tummarna ur att vika kläder haha sen blir det myskväll/dag!

Syrran kommer en runda idag, ville ha hjälp med att färga håret, jag som är expert på det hahaha NOT! Men det är lättare att färga andras hår än ens eget så det ska nog bli fint, själv är jag som sagt sugen på att bli blond igen, nu har ju våren kommit och då brukar jag vilja färga håret ljust (är naturlig blondin men fördrar mörkt hår på vinterhalvåret, varför vet jag inte men tycker det då är passande:P)

Ska bli trevligt att snacka lite med henne och så....

Ja så ser väl min dag ut ..... Sugen på potatisgratäng till middag så det blir väl potatisgratäng och kanske kotlett eller kassler. Får se vad älsklingen är sugen på. Kanske blir lite bakning senare idag, sugen på att göra gifflar, och använda ett liknande men förhoppningsvis bättre "recept" än det jag använt innan. Äsch vi får se, nu ska jag iallafall vika allt rentvättat och sen bädda rent i sängen. Sen får vi se vad som händer:D

Ha en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0