Snö???

Ingen snö har vi sett än.... Jul och nyår var ju fint ändå men snön fick vi klara oss utan...
Och nu när man är redo för våren i princip då går snacket om flera grader minus och snöoväder.
Om jag ska vara helt ärlig så kan det faktiskt vara nu för jag vet lika väl som alla andra trelleborgare att om det kommer någon snö nu så visst kan det lägga sig någon dag men sen är det väldigt säkert att det kommer bli slask av allt och då  hoppar jag gärna snö helt. Pulka kan vi åka en annan gång.
Sen ska jag vara ärlig och säga att jag saknar förra årets snölekar. Blev ju både snögrotta och snögubbe i trädgården men även en massa pulkaåkning.
Det snöar faktiskt rätt bra i skrivande stund men efter förmiddagens regn så smälter det så fort det träffar marken.
Ja time will tell I guess!
Jobb idag men ska säga er att jag hade mycket hellre bara varit hemma och myst med mina nära och kära. Detta är helt klart en sådan dag där man bara ska titta på en massa film och dricka varmchoklad med varma mackor till :D
Men visst måste man jobba litt oxå, Värre om man inte jobbat alls, då hade man inte uppskattat dom dagar man kan mysa till det på samma sätt....  Aja det kommer andra dagar och blir det som dom säger att det kommer bli ner mot 8 minusgrader och en del snö så kommer det bli pulkaåkning till man förfryst häcken och sen in i värmen under filtar med något varmt att dricka. Mys....
Aaaa är så klyven haha, vill jag ha snö eller inte?! Och helt otroligt att jag har ett helt inlägg bara innehållande en massa babbel om snö :)
Får väl passa på att skicka en stor varm kram till er där ute såhär på Kramens Dag! :D
(Visste inte ens det fanns men det finns ju dagar för allt annat så varför inte)
Önskar er alla en helt underbar lördag, ta vara på  tiden med dom ni älskar för tiden går allt för snabbt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0