Im still alive....

Jo visst lever jag än haha, dock lagt bloggen lite på hyllan, så mycket annat som händer just nu ändå.
Har varit en hel del jobb så här under semestertiderna, och sen har deti varit Mikaeli marknad bland en massa annat kul.

Kattungar har vi igen, andra kullen suck, och nu har jag fått en akvarium av min kära far så idag ska vi faktiskt ut och leta fisk på stan, se vilka lillan vill ha :)

Tösen min håller på att få två kindtänder, inte alls kul. Men hoppas till gud att dom snart spricker fram snart så hon slipper ha ont :/

Ja vad ska man skriva egentligen, har ju egentligen inte mycket att säga, tröttnat lite... På bloggen alltså.
För er som gillar annimerade filmer kan jag varm rekomendera Upp!


Och Hopp.

 

Nä nu ska jag göra mig lite kaffe, sen ska jag  ta itu med vikningen av gårdagens tvätt:) Och efter det och frukost så ska vi köpa lite firrar :) Samt kolla efter vinteroveroll, lika bra nu så har man det fixat :)

 

Ha en riktigt bra dag Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0