Fibernät!

Har länge haft trådlöst internet från Tele2 med rätt låg uppkoppling, men det har funkat bra, när det inte funnits några störningar, dessa störningar kanske har funnits halva dygnet och då har inte internet funkat alls.
Så nu har jag fått fixat internet via fibernätet som dom satte in för några veckor sen, 2-3 mån sen kanske till och med, tiden går snabbt. Och det funkar utomordentligt. Sladden som jag redan fått från hyren värden lyckades jag (trots att jag trodde att jag skulle behöva ringa Krist) faktiskt få i helt själv, ingen större konst men ändå.

Änsålänge har dagen börjat bra :) Just nu tittar jag på disneydags och testar nya internetet, och min lilla tös kelar med kattungarna framför Djungelboken på sitt rum. Ska snart in och pussa på henne och sen fixa lite frukost.

Annars så får vi väl ta oss ut en sväng sen ska jag jobba, tråkigt men bra man får timmar :)
Bara att hoppas att det kommer lika mycket folk idag som igår så går tiden snabbt.

Nä po med kaffe och fram med frukost, ha en underbar dag alla
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0