Sundaymorning yet again!

Ja, jag har sagt det tusen gånger tidigare och säger det igen, tiden går fruktansvärt snabbt.
Helt plötsligt är det söndag igen, just nu är det lite chill ihop med tösen som ännu en gång är helt koncentrerad av sina pärlor:) Strax ska jag plocka undan lite efter gårdagens lek och sen blir det lite frukost.

Om ca 3 tim kommer en dagiskompis på playdate. Alltid kul att träffa "nya" människor, speciellt när man har barn i samma ålder. Så med tanke på att vädret ser ut att bli helt underbart så blir det nog en trip till Östra skolan där det finns linbana och annat kul :) Sen ta med lite värmande kaffe och några bitar kladdkaka, seg och härlig så blir det nog en riktigt bra utflykt. Men jag ska nog inte ropa hej riktigt än, vädret kan ändra sig snabbt och regn hade väl inte vara helt chockerande med tanke på att det är höst och allt. Men just nu är det sol och blå himmel så håller tummarna på att det håller i sig :)

Alltså kan inte poängtera tillräckligt hur mysig jag tycker hösten är. Visst är det trist att det blir mörkt snabbare, nu redan vid 19.00 men kylan, alla härligt vackra träd och kastanjer mm överallt. Nu ska jag bara kom igång med julsakssökandet på tradera haha och julklappar ska börjas så smått köpas in vid nästa löning. Så det kommer nog bli bra.

Nä dags att plocka undan lite och sätta på mig och lillan strumpor för här e faktiskt rätt kyligt :P

Ha en helt underbar söndag och passa på att njuta av det fina vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0