Var tar snön vägen?

Ännu en snöfri lördag. Med tanke på att det är första advent imorgon så är avsaknaden av snö lite sorglig. Men, och det kanske bara är jag som inbillar mig men det känns som om det har blivit kallare dom senaste dagarna så jag är definitivt hoppfull. Idag blir det jobb, hela kvällen. Men jag och lillan har ändå hunnit med både loppis och mata ankorna i parken innan hon lämnades till farmor. Efter jobb blir det lite tjejkväll med lillasyster och min underbara vännina B <3 Massa massa kackel blir det hehe, i vanlig ordning.

Ja hmmm var det inte mer jag hade att säga?

Nä då är det väl lika bra att avsluta detta inlägg innan det bara blir en massa babbel haha.

Ha en trevlig lördag alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0