Snart jul!

Hallå hallå

Det tar ganska lång tid innan ett nytt inlägg pryder min kära blogg.
Det är ju så att jag faktiskt fått till en ny blogg igen, som handlar om mat, helt enkelt en Matblogg
Och vill nu titta in så finna den här: MammaMiasBlogg

Där har inte kommit så mycket roligt än men det kommer ska ni se, om inget annat så nu till julen.
Allt det taditionella ska ju självklart bakas och lagas men lite ny inspiration kommer ni allt få se, som tex hemmalagad glass i ny tappning och mitt försök till pepparkakshus kommer vissas haha.... Har min bild i huvudet om hur det kommer se ut men sen får vi se om det blir likadant i verkligheten... Det kommer om inget annat vara 100 ggr svårare att få till rätt än vad det känns som nu haha.

Vardagen flyter annars på som vanligt, lugnt och skönt:D Jobbet funkar fin fint och jag trivs med det samt kollegorna :D

Oooh längtar så himla mycket till jul... eller iallafall första advent, till allt pyntande, julgran (fast inte förrens typ en vecka innan jul eftersom vi kör på riktig gran) Sen ska jag torka frukt och göra arrangemang... oj oj oj vad massa ideer jag har haha, får se om man har tiden och orken till allt... men det ska bli kul att göra allt:D

Nä nu ska jag hänge mig till discovery igen:D

ha en najs kväll

Bisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0