Massa jobb thank god!

Godmorgon...

Usch vad tråkigt vädret ser ut, känns som dagen inte kommer spenderas i trädgården idag men jag ska nog kunna komma på något att göra ändå hihi. Ska se till att få undan så tiden tickar på.

Nu är ju lillan hos sin pappa, ska vara där hela veckan och jag saknar henne innerligt, men dom behöver ju oxå få träffas, ett barn behöver både sin mamma och pappa.
Nu får jag göra det bästa av situationen och göra saker här hemma som jag vanligvis inte hinner med och har sagt till på jobb att ringa in mig så mycket som möjligt :P

Sitter och funderar lite på vad som behövs att göras idag, tvätta ska jag göra, ta alla täcken och kuddar, kuddarna om dom har lagat torktumlaren det vill säga. Sen kanske jag tar mig av något nytt skåp att ta mig an...
Börjat rensa ordentligt här hemma, ska ha loppis men tror jag tar mig en runda på barnloppisen nästa helg, sälja lite kläder och annat skoj, eller ja denna helgen som kommer kanske man ska säga... Tycker sånt är kul, att sälja ja, tjäna en liten peng men även fynda, jag menar förra året fick jag så mycket bra saker. Pippi bok, den tjocka samlade för typ 5 kr, en av Emilböckerna för 10 kr och detta är böcker som ändå går på några hundralappar i butiken. Ja sen är det rätt lätt att tyvärr köpa en massa skit oxå haha men sen får man sälja igen beroende på i vilket skick dom är i.

Ja det är kul med loppis men inte fan kan vi väl ha ett helt inlägg om dom haha. Kan ju nämna dock att jag faktiskt ska ha loppis i trädgården (eller garage, vi får se) ganska snart hade jag tänkt. Få undan lite saker så man kan köpa nytt...

Äsch kommer från min text hela tiden... lika bra att lägga ner nu hihi, men jag kanske kör en nytt lite senare, ledig idag ju men sen jobbar jag hela veckan, skönt:D Ha en riktigt najs dag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0