Tråååååk!

Attans, där fösvann hela min text, hade visserligen inte hunnit skriva så mycket men ändå... Hate it when that happens..... jaha, var var jag, ja just det, tråkigt.... Har visserligen fastnat framför Tomb Raider med Angelina Jolie, bra film... Borde sova  går o lägger mig egentligen då man är småbarnsförälder och sessan min lär väcka mig runt 7 vare sig jag lägger mig 20.00 eller 00.00.... Kunde ju varit någon rolig som skrev lite, men alla är väl helt inne i sitt på fejjan, eller ute och slår runt, finns nog några sådana där inne oxå :P

Varmt har det varit idag iallafall, riktigt sommarväder hihi, hoppas det fortsätter så....
Speciellt imorgon då jag med M o co och N ska till Södan på lite "marknad" eller vad man nu ska kalla det. Lite karuseller är där väl och godisregn vid fem som vi såklart ska låta kidsen vara med på.

Ja och det är säkert jätte intressant att veta, Jordgubbar e gott!!!! och just nu superbilliga på Netto hihi, 10 kr asken, mmmmmmm.... Vi har redan klämt i oss en hel ask men den andra kommer säkert vara slut innan morgondagen är slut :P

Nä nu har jag tröttnat på bloggen, nu får ni allt barga er:P

Ha en riktigt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0