Sunday morning!

Godmorgon!

Solen lyser och det ser varmt ut. Än har vi inte lyckats ta oss ut, ätit lite Frukost och myser nu framför Barnkanalen som verkar tämligen intressant.... Programmet just nu tycker jag till och med är bra haha, handlar om en massa djur på någon ö.

Nu sitter vi o rabblar  Tummetott Slickepott Långeman Gullebrand och lilla vickevirre
Lilltå Tåtilla Tillerosa Matfrua och Stortuppen:D
Rätt mysiga ramsor och lillan gillar dom hihi.

Idag ska vi se till att njuta av solen och vi har redan smörjt in oss. Närmast blir väl lite diskning och undanplockning, sen får vi ta oss ut till gungorna och sen kommer en vännina med hennes dotter och då blir det lite plantering av alla blommor och annat trevligt, ska bli kul att komma någonvart med det... Och så blir det såklart en runda med 500 och några koppar kaffe i solskenet:D

Lillan fått en låt på huvudet:
Tänk om jag hade en liten, liten apa
Um-pa, um-pa, falle-ralle-ra
Tänk vad folket skulle stå och gapa
Um-pa, um-pa, falle-ralle-ra
Inte åt mig, men åt min lilla apa
Um-pa, um-pa, falle-ralle-ra
Inte åt mig, men åt min lilla apa
Um-pa, um-pa, falle-ralle-ra


Så nu har även jag fått den på huvudet haha, kollade texten på google,
e de bara jag som inte visste att där finns två versioner till?
En om en Kråka och en om en Råtta hehe. Aldrig hört talas om dom...

Nu är det nog dags att ta itu med disken, men den är snabbt avklarad...

Ha en riktigt bra söndag alla och ta vara på det fina vädret:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0